Kungsgård med Marina

Idag har jag varit på kungsgårdgymnasiet!
Det var smink, ansiktsbehandling & en massa andra roliga saker :)
Jag vart sminkad av Sandra Svensson, JÄTTEFINT blev de :)

Det var så coolt för att dom hade först en kajal när dom skulle lägga ögonskuggan, så först måla dom så mykke man skulle ha till ögonskuggan, sen tog hon nån speciell ögonskugga i 4 gröna nyanser, sen när man la de olika ögonskuggerna på kajalen ändrade det färg, så det vart i skimmrane blått, lila, grön. Riktigt coolt
+
att jag såg ett assnyggt läppstift, det var verkligen illrött, grymt !
Fick 20 % på deras saker, så ska gå till butiken i stan som har dessa saker och se om det är nått man kanske kan hitta :)

Nu ska jag försöka få hit älskling från tv-spelandet, så han kan mysa lite med mej i sängen :)
Hörs ni !
PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0