:)

Tillbaka efter ett par dagars uppehåll..

Måste säga att skogsröjet, de var riktigt kul, de kan jag inte säga någonting om.. Jag och Emma köpte en varsin tungpiercing, fy fasen va stor den vart i käften.. fick ta ut den, skavde sönder min mun xD

Har även jobbat på gestgifveriet.. Riktigt roligt.. Hoppas nu på mer dagar där så man får in lite pengar.. De har ringt från rejmyre skola och frågat om jag vill vara personlig assistent :).. Kulkul.. Mer pengar där :)
Pengar behövs verkligen nu så man får ringarna överstökade :P

Patrik ska i mitten av denna vecka få reda på om han blir antagen till Sapa.. LÄNGTAR! vill så gärna de för då kan vi flytta o göra allt vi pratat om :) En dröm som går i uppfyllelse !

Står i kiosken nu.. Städar förfullt för att få upp allt på hyllor och bli av med en massa gammalt skräp..
Inget ovanligt att de regnar.. Hösten is back :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas oxå att han får jobbet:D KRam sarah

2010-09-07 @ 18:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0