Morning..

 såhär såg jag ut på min 
                                                                pojkväns pappas 50 års fest..


Nu börjar jag verkligen vakna till..
Det blev jag som fick gå upp för att öppna kiosken idag..
Gick riktigt bra faktiskt..
Än så länge har det varit 2 st köpare.. HAHA.. Sen kl 10.00

Annars idag blire nog bara att stå här, sen ikväll blire att springa en runda med Anton OM han orkar.. Vi såg ju resultat igår :D HAH

Nu kommer posten som jag måste ta hand om, ha de bäst..
Pusss

Kommentarer
Postat av: Frida

Blivit sjuk, både andreas och jag är sjuka. Men ska nog jobba imorgon, igår kunde jag inte jobba så blev att vara hemma.

2010-08-17 @ 12:25:56
URL: http://gelepuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0